ANUNȚ DE PARTICIPARE
PROCEDURA PROPRIE
SERVICII DE CANTINĂ SOCIALĂ 08 ianuarie – 31 martie 2025
1. AUTORITATEA CONTRACTANTA: Direcția de Asistență Socială a municipiului Bacău cu sediul în strada Ștefan cel Mare nr. 17A, tel: 0372 / 777859, fax: 0234 / 586492, e-mail: contact@dasbacau.ro; site: http://www.dasbacau.ro/
2. PROCEDURA DE ATRIBUIRE: Procedura Proprie, finalizată prin achiziția publică prin intermediul S.I.C.A.P. și prin încheierea unui contract de achiziție publică.
Procedura se va desfășura conform Normelor Procedurale (publicată pe site-ul propriu http://www.dasbacau.ro/achizitii.html) pentru organizarea și desfășurarea propriilor proceduri de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect Servicii Sociale și alte servicii specifice, prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice, cu valoarea estimată fără TVA mai mică decât pragurile corespunzătoare prevăzute la art. 7, alin. (1), lit. d din Lege.
3. DENUMIRE SERVICII: Servicii de cantină socială, cod CPV: 55510000-8, din Anexa 2 la Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice;
4. TIP CONTRACT: contract de servicii. Pregătirea, prepararea și livrarea hranei la sediul Prestatorului din municipiul Bacău, zilnic, pentru maxim 50 de beneficiari ai Mesei în regim de cantină socială destinate persoanelor aflate în situații economico-sociale sau medicale deosebite, în perioada 08 ianuarie 2025 - 31 martie 2025, conform Caietului de Sarcini, parte integrantă a documentației de atribuire (anexat prezentului).
5. VALOARE ESTIMATĂ: 159.899,50 lei fără Tva.
6. SURSA DE FINANȚARE: Bugetul Direcției de Asistență Socială a municipiului Bacău.
7. ACTUALIZARE PREȚ CONTRACT: Prețul ofertei este ferm în lei. Nu se acceptă actualizarea prețului contractului.
8. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI: 60 zile;
9. CRITERIUL UTILIZAT PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI: Cel mai bun raport calitate-preț.
10. ADMITEREA SAU INTERZICEREA OFERTELOR ALTERNATIVE: Nu se accepta depunerea de oferte alternative;
11. Cerințele minime de calificare, mijloacele de comunicare, instrucțiuni privind date-limită care trebuie respectate și formalități care trebuie îndeplinite în legătură cu participarea la procedura de selecție de oferte, precum și documentele care urmează să fie prezentate de ofertanți pentru dovedirea îndeplinirii criteriilor de calificare și selecție, se regăsesc în documentația de atribuire atașată acestui anunț de participare:
- Caietul de Sarcini
- Clauze contractuale
- Formulare
12. OFERTANȚII: Ofertantul trebuie să aibă înscris în statutul societății ca obiect de activitate una dintre următoarele: activități de alimentație / Servicii de catering / servirea mesei / restaurante.
13. Neîncadrarea in situațiile prevăzute la art. 164, 165 si 167 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice. Ofertanții nu trebuie sa se regăsească in situațiile prevăzute la art. 164, 165 si 167 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerinței: completarea declarațiilor privind neîncadrarea în aceste situații, anexate prezentului anunț la secțiunea Formulare.
14. PLATA: plata se face pe bază de factură, cu ordin de plată, în cont deschis la Trezoreria Statului, după prestarea serviciilor și după prezentarea documentelor justificative, conform Caietului de Sarcini.
15. ADRESA LA CARE SE DEPUNE OFERTA: Direcția de Asistență Socială a municipiului Bacău, strada Ștefan cel Mare nr. 17A, la Registratură, cod poștal: 600359, jud. Bacău;
16. RĂSPUNSURILE LA SOLICITĂRILE DE CLARIFICĂRI formulate de către operatorii economici (dacă este cazul) vor fi publicate pe site-ul propriu http://www.dasbacau.ro/achizitii.html;
17. ANUNȚUL DE PRELUNGIRE A TERMENULUI de depunere a ofertelor, dacă este cazul, se va publica pe site-ul propriu http://www.dasbacau.ro/achizitii.html;
18. LIMBA DE ELABORARE A OFERTEI: Română;
19. DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE: este publicată pe site-ul SEAP la adresa https://e-licitatie.ro/ - secțiunea Publicitate Anunțuri, pe site-ul propriu la adresa http://www.dasbacau.ro/achizitii.html, la sediul Direcției de Asistență Socială a municipiului Bacău, strada Ștefan cel Mare nr. 17A;
20. DATA ȘI ORA LIMITĂ pentru depunerea ofertei: 20.12.2024, ora 1200;
Atașăm alăturat documentația de atribuire compusă din